SZUKAJ

środa, 26 listopada 2014

Poduszkowe love czyli jak sie zakochac po koreansku

Zanim przejde do meritum sprawy musze sie Wam troche wyspowiadac ...

Po pierwsze - nie potrafie spac bez jaska - malej poduszki wypelnionej pierzem...Kocham i czasami nawet ze soba woze (gdy np podrozuje samochodem) Nie moze to byc byle jaka poduszka  - mam duze wymagania - musi byc odpowiednio miekka i z powloczka poscielowa, a nie jakies tam aksamity ;)
Czyli jednym slowem wykazuje sklonnosci do poduszek...;)

Po drugie - jestem bardzo niemakeupowa ...tak wiem, brzmi to dziwnie w ustach osoby, ktora podklady stosuje ... Co mam na mysli? A mianowicie moje ogromne oczekiwania co do podkladu.
Fluid ma byc idealnie dopasowany do mojej karnacji, kondycji skory i jej wymagan.
Wiem, ze to moze troche nudzic, albo nawet irytowac, ale uwierzcie mi zdarzaja sie skory normalne, bezproblemowe i gladkie jak pupcia niemowlaka - ja taka wlasnie mialam przez wiele, wiele lat...
Jednak po ukonczeniu 30 stu paru lat doszlam do wniosku, ze moze warto by zainwestowac w cos co by delikatnie wyrownalo koloryt..tym badziej, ze nabawilam sie plam poslonecznych... Skora z wiekiem traci tez swoja elastycznosci i ten zdrowy, rzeski blask..
Plamy posloneczne probowalam likwidowac roznymi cudami na kiju (za ciezkie pieniadze) - poduktami rozjasniajacymi, kwasami, peelingami...Powie Wam jednak z reka na sercu - nie ma to jak laser :) 10 minut, troche bolu, lzejsza kieszen i po sprawie ;) :D Jesli bedzieci chcieli to z checia opowiem o tym zabiegu.

No ale wracajac do meritum...

Mloda skora to nie tylko skora gladka, jedrna i dobrze nawilzona z rownym kolorytem...to dla mnie takze tzw healthy glow - czyli mlodzienczy blask, ktory mozna uzyskac takze kosmetykami.
Lubie mat w kosmetykach - matowe pomadki i cienie.. nie dotyczy to jednak wygladu cery.

O podkladach poduszkowych dowiedzialam sie z blogaska Asian Skin Care Blog. Siedzialam i czytalam, a moje oczy robily sie coraz bardziej okragle... Po pierwsze podobnie jak Ania mam obsesje podkladowa ;) Po drugie fascynuja mnie kosmetyki inne, nie tylko takie, ktorych firmy wydaja niemozebna kase na reklame. Po trzecie fascynuje mnie pielegnacja cery Azjatek.

Czytam blogaska Ani regularnie, bo jestesmy w podobnym wieku, bo Ona dokladnie wie o czym pisze, rosmiesza mnie czasami swoim tekstami no i jest tak jak ja middle aged, crazy cat lady hyhy ;) 
Poduszki na tyle mnie nakrecily, ze postanowilam od Ani jedna odkupic..(o darach, ktore przyszly z poduszka jeszcze Wasze uszy uslysza, gdyz poddalam sie miedzy innymi procesowi  zluszczaniu stop po japonsku ;)

Teraz jednak zapraszam Was na bajke.. posluchajcie...


IOPE Air Cushion compact RX SPF50 PA+++
kolor N21
Podklad w formie nasaczonej poduszko - gabki
W kartoniku znajdziemy:
- plastikowa "puderniczka" z lusterkiem wykonana z grubego plastiku w kolorze zlotosraczkowatym ;) 
Szczerze mowiac malo to zachwyca, ale nie znam sie na estetyce koreanskiej.
- dodatkowy wklad (gabka nasaczona podkladem) 
- pacynka-gabka do nakladania tego cuda
- ulotka (nie zrozumialam nic)

Zatrzymam sie na chwile przy nakladajacej pacynce - jest wykonana z niepochlaniacego materialu, w ktory podklad nie wnika. To ogromny plus. Mozna uzywac na dwie strony (patrz zdjecie).

Gabka - podklad 
Pokochalam od pierwszego wejrzenia  za sam wyglad. Jest inny, jest intrygujacy. Gabka jest miekka w dotyku i jej struktura pozwala na wydobycie tyle podkladu ile chcemy. Fluid sam w sobie to dosyc cienka i lekko wodnista substancja, ktora sie bardzo latwo naklada - wklepuje (bo tego sie nie wsmarowuje w skore). Tworzy na skorze idealnie dopasowana powloke. Mozna sie dotykac i nie brudzi palcy. Nie czuc jej na twarzy, a jesli mialabym koniecznie opisac uczucie posiadania podkladu na twarzy to byloby to uczucie nawilzajacej cienkiej warstwy delikatnie (ale jednak) chlodnego kremu.
Zapach
Mnie osobiscie bardzo przypadl do gustu ! Jest dosc wyrazny, swiezy, ale pewnie nie wszystkim sie spodoba..Utrzymuje sie przez pare chwil po aplikacji. Nie, nie jest to zapach ziolowy raczej bym powiedziala zapach europejskich kosmetykow.

Krycie
Mozna budowac dokladajac produkt - od delikatnego sheer (poltransparentny, cos jak krem BB) do sredniego.
Kolorystyka
Kupilam w sumie w ciemno, bez probowania (widzialam tylko zdjecia na blogasku Ani)
Kolor moj to 21N
Generalna zasada przy poduszkach tego typu:
N reprezentuje tony bardziej neutralne
C bardziej kryjace
S majace lekki shimmer - blask
Kolor ten nie utlenia sie na mojej normalno-suchej cerze. 

Wykonczenie
Nie wiem czy ogladacie koreanskie kino, albo chociazby widzialyscie kiedys koreanskie reklamy dla kobiet... Ich cery maja taki lekko wilgotny zdrowy wyglad..Takie wykoncznie daje wlasnie IOPE Air Cushion. Zdrowej, swiezej i mlodej cery. Tego nie uzyska sie przy pomocy highlightera (rozswietlacza) ten zdrowy blask, o ktoym pisze jest jakby wilgotny (dewy look).
Przed roztarciem - wklepaniem
Trwalosc
Jesli nie mamy nawyku dotykania sie do twarzy, nie zyjemy w bardzo goracym klimacie i nie nalozymy zbyt grubej warstwy to mozemy liczyc na okolo 7- 9 godzin pieknie wygladajacej cery.
Ja parokrotnie stosowalam baze rozswietlajaca Chanel, ktora dostalam w darze od naszej Chanelowej Damy - Karo (jej blogasek obfituje w cudowne opisy i swietne zdjecia kolorowki, nie tylko z  Chanel - zerknijcie)
Po wklepaniu
Ochrona 
IOPE Air Cushion RX ma 50 +++ ale umowmy sie...musialybyscie sie wysmarowac doscy mocno tym podkladem zeby na taka ochrone liczyc tym niemniej wielki plus za wysoki filtr.

Sklad
Zostal pobrany z blogaska Ani.
Mineral Water, Cyclopentasiloxane, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclohexasiloxane, PEG-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Propylene Glycol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Arbutin, Propanediol, Butylene Glycol, Dimethicone, Acrylates/Ethylhexyl Acrylate/Dimethicone Methacrylate Copolymer, Glycoproteins, Lipase, Chitosan, Decyl Glucoside, Ubiquinone, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil, Polyhydroxystearic Acid, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Triethoxycaprylylsilane, Polysilicone-11, Isopropyl Palmitate, Lecithin, Ethylhexyl Palmitate, Isostearic Acid, Glycerin, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Acrylates/Stearyl Acrylate/Dimethicone Methacrylate Copolymer, Ethylhexylglycerin, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Trimethylsiloxysilicate, Disodium EDTA, Adenosine, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Hesperidin, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Prunus Mume Fruit Extract, Silica, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Pentylene Glycol, Phenoxyethanol, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Fragrance
Nie bede tutaj analizowac wszystkich skladnikow, ale znajduje kilka, ktore wykorzystywane sa w produktach pielegnacyjnych zarowno do wlosow jak i skory. Niektore z nich jak chitosan tworzy na skorze hydrofilowy film, ktory przeciwdziala utracie wilgotnosci. Generalnie z takim skladem nasza skora powinna byc nawilzona i odzywiona.

Moim zdaniem
Kocham <3 

Po zabiegu laserowym, o ktorym wspomnialam wyzej moja cera stala sie jeszcze jasniejsza (myslalam, ze to nie jest juz mozliwe) Ten kupiony, jakby nie bylo w ciemno, podklad dopasowal sie idealnie (patrz zdjecia). Uwielbiam uczucie jakie daje. Nie wiem jakim cudem, ale mam wrazenie, ze kondycja mojej skory jest duzo lepsza (nawilzenie, sprezystosc) odkad uzywam poduszki.
Jest zdecydowanie moim numerem jeden. Nadal bardzo lubie Dior Star, o ktorym pisalam Wam tutaj KLIK. Jednak IOPE to troche inna bajka.

Kogo poduszka nie zadowoli ?
Osoby, ktore nie lubia wykonczenia rozswietlonego - typu sheer glow. Podejrzewam wiec, ze osoby o bardzo tlustej cerze lub cerze tlustej w strefie T.
Takze te z Was, ktore lubia podklady mocno kryjace, matowe lub dajace satynowo-matowe wykonczenie beda zawiedzione.

Osoby, ktore nie lubia czuc na skorze podkladu, tesknia za rozswietlona cera i uczuciem lekkiego napiecia spowodowanego nawilzeniem beda napewno zadowolone. Uwielbiam to uczcie lekkiej wilgoci podkladu IOPE <3

Jeszcze raz dziekuje Aniu za pomoc w zdobyciu tego cuda :)


Macie doswiadczenie z tego typu podkladami ? Jakie sa Wasze spostrzenia?



Dolly



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

41 komentarzy:

  1. Ja od dawna czaję się na kosmetyki i pielęgnację IOPE, ale ich dostępność na eBay'u jest wprost zatrważająca, a lokalne sklepy (nawet te skośne), nie mają firmy na stanie i tylko wzruszają ramionami w bezradności :(( więc póki co tylko patrzę, podziwiam i ... wzdycham :)

    Co mi się podoba w azjatyckich kosmetykach to właśnie fakt, że dążą do pięknej, nawilżonej i nieskalanej cery, co bardzo mi odpowiada.
    Ech...

    Buziam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielegnacja Iope to akurat pozostawia sporo do zyczenia. Ale kolorowka jest pierwsza klasa.
      I chyba wszystkie koreanskie sklepy internet owe maja pelne zestawy i kolorowki i pielegnacji w ofercie.

      Usuń
    2. Gdyby nie dwakoty czyli Ania nie mialabym pojecia o poduszkowych podkladach..

      Usuń
  2. O kurcze baardzo mnie zainteresowalas tym cudem. Ciekawe jak to będzie z wydajnścią tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. umialabys ;) duzo latwiej niz dozowanie podkladow z pompka ..

      Usuń
  4. No i teraz blogosfera kiśnie z zazdrości:)

    Produkt jak dla mnie idealny!

    Kisnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz lesne hyhyhy Ciekawa jestem jakby go ocenilo krytycznym okiem runa lesnego ;)

      Usuń
    2. no dokładnie :))) hyhyhy kiśniem

      Usuń
  5. Mam Iope XP i poduszeczkę Hery (też dowiedziałam się o tego typu podkładach na blogu Asian Skin Care Blog).
    Podoba mi się sposób nakładania - szybki i dokładny. I uczucie chłodu na twarzy tuż po nałożeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to uczucie po nalozeniu ! Na pewno jeszcze siegne po inne poduszki - o ile bede w stanie je dostac

      Usuń
  6. Co za opis...Bajka o poduszce <3
    Ani blog tez bardzo lubie, fajnie pisze i lekko sie czyta noooo i te produkty <3 super
    bardzo zaciekawil mnie ten podklad :) mimo ze mam mieszana skóre to bym go i tak chetnie wypróbowala wlasnie z samej ciekawosci :) no i na zime lubie glow na buzi oj lubie :)
    Buziaczki :******
    Dziekuje za przemile nadanie mi tytuly Chanelowej Damy :****** hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze bys polubila ! Ja bardzo lubie ten podklad z ta baza z Chanel ! :) super sie komponuje razem <3 Ty jestes jedyna Chanelowa Dama w blogosferze, ktora jest rzeczywista pasjonatka :).-*****

      Usuń
    2. to przemile Dolly <3 <3 dziekuje Ci slicznie za docenienie mojej pasji .. bo wiesz "zbieranie" Chanela zrobilo sie modne i ostantnio zauwazylam ze niektórzy wyscigi robia :( co mnie troche smieszy ;D ; D

      Usuń
    3. Wiem o czym mowisz ;) "zbieranie" czegos co dostaje sie w ramach wspolprac to co innego niz pasjonowanie sie czyms ;) Buziaki .-***

      Usuń
    4. Juz dajcie im spokoj 😝. Po prostu jestescie inspiracja dla wielu 😁😁😁

      Usuń
  7. Pierwszy raz widze takie cudo, strasznie mnie zaciekawilas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupelnie inna forma podkladu niz te dostepne na europejskim rynku.

      Usuń
  8. Pierwsze słyszę i nie wiem, czy kumam ideę, ale gdybym Cię jeszcze nie obserwowała, to właśnie bym zaczęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jestem niekomercyjna wiec pisze o tym co na serio mnie zakreci a nie to co dostane za darmo.

      Usuń
  9. pierwszy raz się z nim spotykam :)ale bardzo ciekawy jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie ! to bardziej polaczenie pielegnacji z podkladem.

      Usuń
  10. Kurde, kurde, kurde, chcę tę poduszkę no! :D Kupię sobie najpierw "podróbkę" z Lancome a potem pomyślę jak tu Anię przekupic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te Lancomy to ponoc na wiosne dopiero? to czego sie obawiam to, ze Lancom bedzie mial po prostu poduszke nasaczona zwyklym podkladem, ale halo halo to nie to...tutaj sklad jest bardzo pielegnacyjny. Daj znac jak dorwiesz tego lancomowego ;)

      Usuń
  11. Narobiłaś mi takie ochoty na to,że już googluję i szukam czy jest do kupienia u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Becia oj tam sa tez poduszki dla Twojego rodzaju cery ! Tylko ja o nich nie pisze bo ja suchar i dlatego taka nabyla a nie inna..ale Ania mowi, ze moza i te poduche stosowac na tlusta strefe T

      Usuń
    2. No i co mi z tej wiedzy , jak tu nie Azja :D

      Usuń
    3. Oj tak macie pewnie swoja Azje w tym Krakowie ;)

      Usuń
  13. Ciociu kochana! Dziekuje za reklame. Licznik na blogu mi zepsulas, hyhyhy.
    Ciesze sie niesamowicie, ze kochasz ta poduszke.
    Odkad sprobowalam poduszek, to wpadlam w nalog. Jak widac na blogu.
    Moja kolezanka z cera tlusta w strefie T uzywa poduszke z takim patentem - najpierw pudruje sypkim pudrem na to poducha. Magia. Jak potrzebuje wiekszej ochrony to dodaje spray pochlaniajacy sebum.
    Twierdzi, ze przez fakt, ze poduszka to taka cienka warstwa trzyma sie na twarzy lepiej niz tradycyjny podklad.

    A dla wszystkich tych, ktorzy chca sprobowac poduszki, wpadnijcie na bloga do mnie w poniedzialek. Powiem tylko, ze bedzie warto. Bardzo warto. Hyhyhy...
    Ciociu wybacz ta autoreklame :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu hyhyhy teraz zaczna sie plotki ze jestem Twoja ciocia ;)
      Szykujesz rozdanko tych paleczek czy patyczkow ? Chyba sie modlic zaczne zeby je wygrac hyhy :) Poudszke kocham <3

      Usuń
  14. matko! po co ja tu wchodziłam? jako psychofanka podkładów już chcę! Otwartych mam już 10, jeden nie zrobi różnicy. Podoba mi się efekt na skórze i uwielbiam azjatyckie produkty... chcę... nie wiem, czy już pisałam, ale CHCĘ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja to mialam taka jazde na te poduszke, ze spac nie moglam, a teraz spac nie moge czytajac o nowych ponoc jesczze bardziej cacy ;) #jakzyc??? ;)

      Usuń
  15. Będę musiała odegrać się za to kuszenie. W najbliższym czasie spodziewaj się podkładowego i pielęgnacyjnego kusicielstwa 😉 hihuha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czym mnie zaskoczyło kochana hyhy

      Usuń
  16. Hmm, ciekawe. Nigdy nie słyszałam o tym poduszkowcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo w Europie nie jest latwo dostac. Dla mnie to silne polaczenie pielegnacji z podkladem.

      Usuń
  17. O poduszce marze!!! Sni mi sie po nocach!!! Dlatego tez w przyszlym roku chyba musze poleciec do Azji, albo zgwalce Anie ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyslij mi maila z numerami popularnych podkladow ktore w tej chwili sa dla Ciebie kolorystycznie dopasowane. Postaram sie dobrac dobry kolor poduszki. Cos wymyslimy :-)

      Usuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)